svettig

Datum: 2009-01-29 Tid: 18:26:50

hemma från ett jobbigt spinningpass på take care. det var första gången jag spinnade, och det var väl inte det roligaste jag gjort. satt ganska obekvämt, så det gör ont i rumpan nu, haha.  ska snart gå och ta en dusch, måste bara vänta på att ungspannkakan blir klar ;)

efter skolan jobbade jag och karolajn med vårt so-arbete, vi ska skriva en faktatext om mineraler och bergsarter. väldigt tråkigt, fast det blir roligare när man jobbar tillsammans.
ikväll ska jag fortsätta läsa twilight, har kommit in i en beroendeperiod just nu, vad händer när böckerna tar slut!? gaah, jag får väl se filmen tills jag kan varenda replik i den.

imorrn fyller älskade underbara bästaste mickan år, så alla grattar henne. jag åker ner till centrum efter skolan och firar henne :)


såhär ser den ut just nu, för alla som vill veta :)

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0