trött emma i sitt skrivande,

Datum: 2009-01-02 Tid: 15:00:42
har precis kommit hem från backen. jag är supertrött, även fast vi ställde om väckarklockan till halv tio i morse.
vi kom ut vid halv elva tiden och åkte först lite med janne. Efter det åkte vi till björnlandet med mes cousins och vi hade jättekul. har aldrig varit där förut, så det var kul att träffa alla talande björnar.
När vi satt i ankarliften på väg hem drev jag lite med kajsa, och hon blev arg och drog bort delen jag satt på så jag ramlade av. Såklart skyllde hon på  att det var en olyckshändelse, haha.

Ska lägga mig i soffan och kolla på How I Met Your Mother. Mysigt värre.

Just det, glömde säga att vi måste typ lämna tillbaka vårt mobila bredband, eller vad det nu heter, ikväll, så jag kommer kanske inte skriva fler inlägg idag. Om inte mamma köper det förstås, som hon sa att hon kanske skulle göra. Vi får väl se.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0