trött, tröttare, tröttast

Datum: 2009-01-12 Tid: 19:41:23
sitter och myser i pappas stora tröja. kom hem från träningen för ett tag sedan, och är jättetrött. somnade ganska sent igår, och skoldagen var jätteseg. sedan var det en ganska tröttsam träning, i allafall för mina knän.

karro följde med mig hem efter skolan, för annars hade hon knappt hunnit till träninge. den börjar fyra, och vi slutar tre oc karro bor ganska långt bort från skolan. men i fortsättningen ska vi ha kläder med oss till skolan och åka direkt till träningen därifrån.

imorrn har vi något mattetest, om diagram och medelvärde. ska träna lite extra på det eftersm jag missade lite av det förut.
nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten, mums, tacos.

              




1. sköna myströja
2. bustotte med tennisboll
3. totte

/emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0