turky

Datum: 2009-01-06 Tid: 00:01:31

mums, vi åt kalkon hemma hos mormor. det var faktiskt gott, trodde inte att jag skulle gilla det. smakade ungefär som kyckling.
försökte tvinga i mig en latte, bara för att se om jag gillade smaken, men jag drack väl ungefär halva innan jag gav upp. blev ganska yr efter, kanske var en bieffekt.

imorrn ska jag kanske, om jag får tag på mickan och maria, åka till täby och köpa en jacka som jag vill ha. får hoppas att den inte är slut, bara.
ska även ha en pluggdag, eftersom  jag ligger efter så pass mycket i skolan. ligger tre kapitel efter i matten, och måste plugga inför ett NOprov som alla andra i klassen gjorde för länge sedan. men som tur var har jag mamma som hjälp, inte för att jag tror att hon vet så mycket om alveoler och allt sånt, men men.

Dagens outfit



klänning: Gina tricot
Strumpbyxor: ?

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0