TWILIGHT!

Datum: 2009-01-18 Tid: 19:14:56
nu är jag hemma, efter en lång dag i stan. åkte in vid tjugo i elva och kom hem först nu. egentligen var det ganska onödigt att åka in så tidigt, när filmen började tre, men det kom vi inte på förrän vi var framme i stan.

men det började med lite shopping, tyvärr var jag itne ett dugg sugen på att handla kläder, så vi gick mest bara omkring. Sen satte vi oss och fikade i två timmar, så att tiden skulle gå fortare.
Efter maten såg vi Twililight. Den ligger delad första plats med The Notebook på mina favoritfilmer! Jag älskar den! Filmen blir dessutom så mycket bättre när Robert Pattinson är med.

På onsdag ska jag kanske se Twilight igen, men med emelie, erika, karro och sofia den här gången. jag kommer nog tröttna snart på den. Ska kanske se på Australia eller Benjamin Buttons otroliga liv med mamma också. Jag har kommit in i en bioperiod, men håll med om att bio är mycket bättre än att sitta hemma och kolla?



/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0