vet inte vad jag ska skriva här

Datum: 2009-01-15 Tid: 21:51:39
här är jag igen. glada ? kanske inte.
dagen har iaf vart bra, jag hade krig med min kusin i skolan.jag ockrakr inte skriva om det, men det började med att han tog mitt snygga id kort.
hah, smarta amanda kastade ner sin mobil från övervåningen i vår ksola till undervången, den avr fin sen, av/på knappen hade gått av, högtalarna satt snett, den var i olika delar. gullit.

ja, sen fortsatte dagen, inget speciellt hände. efetr skolan kom maria hem till mej, och vi gkorde popcorn med för mycket salt och alldeles för mkt smör, dom var oätliga till sist ( fast maria tyckte dom var goda ) knas.
sen åkte vi till take care och körde yoga, gud vad jag kände att jag hade skils asså. x)
min gullefsater ( eller, ja. hon  är gift med min farbror, vad ska jag kalla henne ? ) var här idag på middag, dom bor egentligen i england, men hon var här på en långhelg. hon hade tagit med sej engelsk godis och choklad, mums. dagen slutade med att jag gick hem till emma och vi tog lite kort til headern som kommer inom snart ! TJOHO.

dagens bästacrille säger : maria, är det veckan i månaden ?
jag vet, det låter inte alls kul, men fan vad jag garavde x)
/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0