Emma svarar ;

Datum: 2009-06-08 Tid: 19:53:52

Anonym ;  Vilka är era bästa vänner?

Svar ; Jag har många bästa vänner , men alla är på olika sätt. T ex har jag Mickan, Maria och Kaisa, vi har känt varandra sedan långt tillbaka och varit bästa vänner länge. Sen har jag Karro också som jag inte känt sådär ordentligt så länge, men hon är redan en av mina bästa vänner.
Under det senaste året har jag glidit ifrån några människor som betydde enormt mycket för mig, men de är fortfarande mina bästa vänner. De är inga man glömmer i första hand.

Det där var inte alla, men några av dem. Nu ska jag med min kära syster och köpa nagellacksborttagning efter att Kaisa gick bananas med morotsfärgat nagellack på dem.

Imorgon bär det av mot Gröna Lund med klassen, det ska bli super ! Kameran är tyvärr trasig ( jag och Karro badade i hennes pool och vatten kom in i linsen) , men jag fotar nog med mobilen .


Jag saknar min gamla knasiga klass !

/emma

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Svar: tackitacki :D

PS. fän va fina vi va på bildne där asså xD<3

2009-06-10 @ 07:48:50
URL: http://bies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0