I'm back!

Datum: 2009-06-22 Tid: 00:52:42

Nu är jag hemma igen . Jag har badat, satsat på klippdykning (läs; min syster hoppade, jag var hennes moraliska stöd ) , ätit, gått långpromenader, fiskat, åkt båt, rott och massa andra roliga saker . Det har varit en jättemysig vecka, tack för det familjen!

Jag kom hem vid halv elva någon gång och då gick jag och Maria och snurrade i karuesellen tills vi nästan spydde. Alltid lika kul :) Nu ska jag duscha, jag vinner nog VM för skitigaste håret!




jag och syster :)


Totte fick också en fin krans på huvudet :)

Imorgon har vi miniträningsläger. Det behövs verkligen för min del, i'm in so bad shape!


/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0