i really need you in my life

Datum: 2009-11-27 Tid: 19:55:58

hejsan hoppsan gullunge J ******  här nu tänkte jag bara skriva lite till min älskling kaisa <3 du e så otroligt söt baby och jag har älskat dig från första und jag såg dig. ditt skratt e som den vackraste sången och ingen är på något sätt lika bra. du är bäst på allting älskling om jag har problem eller inte vet någonting ringer jag dig för jag vet att du alltid svara på mina frågor. du stöttade har stöttat mig i dom två tider som har varit jobbigast i mitt liv. den fösta var när ***, men du stöttade mig och fick mig att börja må bra igen och försöka glömma ***. och det lyckades du faktist med älskling. men det är ju mina problem inte dina.  Just nu sitter ****** och lyssnar på kiss me to the phone, nu skrattar du och jag känner bara hur lyckig jag blir i hela kroppen.  du är bara mest gumman du är bara underbra. ååååååå om jag bara skulle kunna förklara för dig hur mycket du betyder för mig din lilla sajk ugen men nu orkar jag inte skriva mer för nu ska jag ****** puss puss gumman du vet att jag alltid kommer ställa upp för dig bara ringa så kommer jag <3


and i miss it.


/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0