cause i have a bad day

Datum: 2009-10-22 Tid: 19:14:31

halo.
idag har min dag inte varit bra . jag är trött som in i bängen, ont i huvudet, vaknade med ont i halsen. sen på morgonen hittade jag itne min mobil och självklart så hade jag vaknat försent så ag hann inte leta. så jag var tvungen att åka hem på lunchen och leta efter den ( jag behövde min musik till senare när jag skulle åka tåg ) och då okrkade jag inte gå upp till skåpet, så jag gick omkring utan skor i bara strumplästen, och mina fötter var typ bortdomnade sen. och nu måste jag plugga no. usch.
MEN. vet ni vad ? det är två saker som har vänt min dag till en über dag. förutom mina söta vänner som får mej att skratta då.

det första : jag har fått ett nytt busskort av SL , för att jag tappade bort mitt. förlustgaranti my love.
det andra, ( och bästa av allt på länge ): FELICIA MIN ÄNGEL SKA BÖRJA I MIN KLASS ! GASH VAD JAG ÄR HAPPY , TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0