godennatten

Datum: 2009-10-04 Tid: 22:19:27

godnatt svenska folket ( det utländska också ifall det är någon som itne bor i sverige som läser vår blogg, inte för att jag tror dert eftersom det är knappt människor som bor i sverige som gör det, men man kan ju hoppas ) nu ska jag snatr sova. imorn ska jag fan vara pigg.


juste, nu har jga fått trummorna ! taha, vet ni hur happy jag är ? tack jättebästa franzénarna ! dom står här i mitt rumm och ser fina ut.

mikaela holm,  du är värd den bästa människan som finns att få, det vore töntigt att tro ngt annat. du är helt otrolig, jag älskar dej bästa vän.


/ Kaisa

 


Kommentarer
Postat av: Mika

Hahahahahahahahah vad söt jag är! :D<3

2009-10-05 @ 06:59:12
URL: http://bies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0