i can't be who you are

Datum: 2009-10-15 Tid: 21:13:54

underskatta aldirg orientering. särklit inte klockan åtta en iskall höstmorgon. leta sedan efter en kontroll i en skog i tre kvart , i converse med hål i . det är kul.
hah, nejmen , vi hade orietering idag ( som ni kanske förstår ) och det var faktiskt helt okej. jag maria och henke sprang omkring där, och om det inte hade varit för den där jävla 4:de kontrollen hade det gått riktigt bra .

nu är det kväll,och jag hgar precis packat klart. eller, iallfall fotbollskkläderna . för vi åker till mcdonalds cupen tomorow, its gonna be fucking great.

jag kanske ska baka ngt? eller, nej, då kmr mina glupska syskon äta upp allt. fast det vore ganska gott, jag kan ta upp dne på rummet och mumsa själv. fortsättnings följer.


/ Kaisa


Kommentarer
Postat av: chrille

kaisa med en karta? nej bara nej :D

2009-10-15 @ 22:40:12
Postat av: Kaisa

people keep saying that... ;)

2009-10-15 @ 23:19:00
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0