i just cant resist it

Datum: 2009-10-27 Tid: 23:00:33
jag måste bara blogga om idag, nöööörd varning. menmen.
jag var på marikas idag , och kollade på mina duktiga vänner mickan och sandri. de var jättebra, jag är så stolt. :) det var jättenajs att vara där borta, det är alltid så jävla skön stämning. jag skulle ge er bilder, om inte några har bloggar varifrån man inte kan ta bilder. ( jag hoppas inte mickan och sandra känner sej träffade ) .

idag är sista dagen som jag är navepiercing lös, jag är redan nervös. hah, det rimmade. mickan sa att hon inte blev nervös förän typ en timme innan, inte ens det, men klena jag har vart nervös varje gång jag tänker på det sen i måndags, förra veckan. maha.

 / Kaisa

Kommentarer
Postat av: Mika

Det kommer gå chiiiill ta det lugnt ;)<3

2009-10-28 @ 09:28:19
URL: http://bies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0