i need you

Datum: 2009-10-21 Tid: 23:35:41


jag saknar dej så mycket.
du förstår mej så rätt, på ett speciellt sätt, och jag behöver dina kloka ord exat nu.
jag behöver lyckokänslan du levererar, jag behöver dej.
för jag klarar inte av att vara utan dej längre.
du förstår inte hur bra du är, du är bland det värdefullaste i mitt liv.
gash, jag måste träffa dej, jag mår inte bra utan dej.


lyssna verkligen, gå in på youtube och kolla texten eller ngt, bara så du verkligen ser vad hon sjunger i låten, för orden hon sjunger kommer direkt från hjärtat från mej, det stämmer så jävla rätt. men du får ta bort en mening där hon sjunger "filip" och ngt om att de är tsm.

ps. ursäkta deppinlägg innan, jag får mina anfall.

/ Kaisa


Kommentarer
Postat av: jahadu

ingen är perfect kaisa :)

2009-10-22 @ 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0