i need you

Datum: 2009-10-04 Tid: 12:05:25
jag saknar sommaren, fast jag längtar till vintern. är det totlay knasigt ?

idag har jag ton med saker att fixa känns det som. dessutom har jag fått ont i halsen. det känns inget bra, eftersom min syster kanske har influensan. inte svin, den vanliga. juste, slemmmet, kommer du ihåg när vi snackade om vad svininflunsan hette på engelska? och hur vi garavde åt "pigiflu"? det heter "svinflu", uttalas typ "svainflu". haha, roligt va?

från början var det tänk att emma och karro skulle spela in en reklamfilm idag, och jag skulle vara med i den, men sen blev det itne så, och då var det tänkt att jag skulle me emma in till staden, men så blev det inte heller, bara för att jag hade massa grejer att göra, så man blir lite ledsen i ögat.

gårdagen blev att jag hamnade i amandas pool med samma männsikor som i fredags. jag börjar känna mej hemma i den där jaccuzin nu.

nej, nu ska jag göra lite nytta.

jag och emma var fett kreativa i sommras och byggde en koja på min terass där vi sov. kungligt.

 

/ Kaisa


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha , vems ben är det som sticker upp ? :)<3

2009-10-05 @ 12:28:55
URL: http://weird.blogg.se/
Postat av: Kaisa

i would think its yours :)<3

2009-10-05 @ 14:41:56
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0