let me tell you why i would die for you

Datum: 2009-10-12 Tid: 15:53:55
tjabba tjena hallå ( vi säger så)

jag skrev ett jättelång inlägg om helgen förut, men det publicerades tydligen inte. bajs,. jag sov iallfall hos lsemmet hela helgen, det var übermys.

idag skulle hella åttan till tingsrätten och se på ett mål, så vi började typ en halvtimme tidigare, och då ahde jag ställt klockan på kvart över sex. mne som den morgon människan jag är stängde jag bara av larmet när jag vaknade och somnade om. sen kommer min papi in fem minuter innan jag skulle gå egentligen och frågade om inte jag skulle gå upp . bra. menmne, jag hann ändå.
I rättsalen skulle man vara helt tyst, men tror ni inte att dommaren har världens roligaste röst, och han börjar med att säga "jävla fitta", när han ska presentera saker som brottslingen har gjort? och att anton som sitter bakom mej börjar peta mej i sidan så det kittals ? eller att man sitter brevid en människa vid namn maria som inte kan sluta skratta så hela stolen vibrerar? då är inte så lätt att inte skratta säger jag bara.

nu är det snart träning, kallt. jag hittar dock inget att äta. surt.


/ Kaisa


Kommentarer
Postat av: Mika

JÄVLA FITTA! Haha jag dog han var typ i målbrottet x)<3

2009-10-12 @ 18:20:24
URL: http://bies.blogg.se/
Postat av: någon

jo för du skrattar ju aldrig för ingenting kaisa =).....

2009-10-12 @ 21:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0