maria dahlström

Datum: 2009-10-11 Tid: 20:41:48

älskling, jag vet att det här är det bästa. eller, nej, jag vet inte, mne jag tror. jag tror och hoppas, jag hoppas att det här är det bästa. för jag kommer inte klara att ha det allt för länge. för jag älskar dej för mkt. det gör jag verkligen, för efter allt vi gått igenom så går det inte annat. jag älskar sättet du får mej att känna mej lycklig, som i just den stunden finns det inget annat än just vi. jag älskar sättet du får mej att skratta på , för det känns speciellt att skratta med dej. att det´har blivit som det blivit nu känns helt fel, för det borde inte vara så. gud, tårarna bara forsar.en av mina favoritsaker i världen är att säga en mening till dej, , som : "japp, jag ser den ", eller, "gillar ni mode?", eller en av favoriterna : "ngnah" och båda kopplar med en gång. jag tror ingen garvar lika mkt åt "min", som du gör. jag sitter och tänker på alla kvällar vid bällstaberg, alla buss/tågturer vi har åkit till gud vet var, alla nätter vi suttit uppe. och jag får en lyckokänsla i magen. du, ger mej en lyckokänsla i magen. tack för allt som vi har gjort, tack för allt du låtit mej uppleva. du har gjort mej till en säkrare person, och det är guld värt.  du får aldrig tvivla på att jag inte vill vara med dej, för det vill jag. just nu ser jag inte en tid jag kan vara lycklig utan att vara med dej, helt ärligt. jag tror bara jag kan känna mej rikgit glad ifall ajg vet att du finns här. och att du är glad. det räknas för mej. jag älskar dej, jag vet inte rikigt vad mer jag kan säga för att det riktigt ska sjunka in. jag ser dej som en del av mej, en bättre, roligare, snyggare del. jag älskar dej och kan inte tänka mej att leva utan dej. så är det bara.
och du, vad som än händer, var det inte blondiebtiches , kossa och mossa, catwomen och dunderklumpen for life ?



du är det finaste jag vet, bästavän.

/Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0