my ichy shoes

Datum: 2009-10-06 Tid: 22:04:09

tjatjaaaaaa.
egentligen borde jag ha pluggat no hela kvällen, men min pappa har precis köpt en iphone, så han ville hellre visa mej alla jättecola funktioner, så det belv ointe jäättemkt pluugg. men lite iallafall.
dagen har varit bra, skolan som vanligt, förutom mitt giftemål. men jag misstänker att hon vänstrar. surt.
eftermiddagen spenderades i täby med mariafia, jag var på jätteköpsugen humör, men självklart hittade jag ingenting, så jag tröstade mej med godis. aldrig fel. plus donken. mohaha, tjooockis. vi träffade på amanda , natalia och sandrii också.
haha, det var lite kul, på vägen dit satt jag och maria och snackade om en av våra lärare, om hur vi inte tkr om henne alls, och så massa grejer som vi störde oss på och sånt. så vänder sej maria om, och så ser vi vår nadra lärare sitta på nästa säte och har hört allt. hon såg inte så glad ut, och vi misstänker att hon kommer berätta det för den vi pratade om. undra ifall nån av er som läser det här fattade vad jag skrev nu.

och kvällen avslutades på bästa sätt med en timmes promenad och massa snack om allt i våra stora vinterjackor med bästa mika. mys på högsta nivå. '

 


i fucking adore you.
/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0