no need to worry, you'll be my only

Datum: 2009-10-19 Tid: 20:40:31

tjatja.
jag ligger och pluggar no. jag hatar no.

helgen var sjukt kul, vi var ju i västerås med laget. vi kom till semi, där vi åkte ut, ( antagligen om vi nu kom dit) men vi kunde lätt ha vunnit egentligen. men i'm pretty happy anyway. jag sov med moa och maria, vi kom inte alltid i tid i säng , och inte alltid i tid till frukosten heller, men det gick bra ändå. vi skulle gå upp sex varje morgon liksom, och som sagt, jag är ingen morgonmännsika. men det var en lyckad helg, och igår var jag s trött så jag kunde dö eller ngt. fast det gjorde jag inte.

idag hade jag två lektioner, för jag hade glömt idrottskläder och engelska blev att sitta och snacka ute i korridoren ist. sen skulle jag ha utvecklingsamtal, så jag orkade inte åka hem , så jag och maria satt kvar i skolan, för hon hade inte heller ngt att göra. sen åkte vi ner till centrum  , för vi skulle möta slemmet, men så blev det inte, så vi sprang omkring där i typ en och en halv timme . sen åklte jag och mami och hade utcvecklingsamtal, och det var så bra så vi åkte och fikade sen. mahahahaha.


you can bring youre girlfriends and meet me at the hotelroom.

/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0