you've go to pump it up

Datum: 2009-10-14 Tid: 15:23:51
tjatjaaaa.
jag känner att våran uppdatering inte är på top. upps. men jag har kind of tappat blogglusten, fast , ´det kmr bli så att jag bloggar äändå, för som den nörd jag är kan jag inte låta bli. vad knasigt det där blev.

iallfall. idag på lunchen gick jag mickan maria amamnda och louise ner till ica och köpteen märängtårta med chokladöverdrag, som vi satt och åt på svenskan när vi skulle jobba utanfölr klassrummet. varken vår "husmor" eller svenskalärare blev särklit överlyckliga när de hittade oss, men det var jättegott, så det var det värt. den tog slut ganska snabbt,och efter det var man ganska illamående, med tanke på att jag hade ätit massa godis innan också. tjöööckis.
men det är lungt , för nu har jag träning snart så jag ska springa bort allt fett.


yummie

/ Kaisa


Kommentarer
Postat av: Molly

Mumsigt!

2009-10-14 @ 21:55:39
URL: http://closemeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0